Äckel, part II

Badade med ny badbomb som kallas "sexbomb", en rosalila grej med rosa blad i. Å så skönt! Det kändes lyxigt och mysigt på samma gång. Inpackning i håret och ansiktsmask samtidigt. Nu är jag så ren att Smulan (katten) tränger sig på mig hur jag än gör (hon gillar att bli klappad av nybadade människor, jag tror hon känner hur ren hon blir i pälsen när hon stryker sig på en...). Hur som helst, så är jag tillfreds med livet och skulle precis njuta en stor kopp the. Bara tappa ur badvattnet först. FASA! Vattnet svämmar fortfarande ut på golvet! Innebär detta att jag måste rensa NEDANFÖR gallret också? Jag DÖR av äckel!
BLÄÄÄÄ!!!!!

Kommentarer
Postat av: Städerskan

Det är bara att bita i den sura moppen! Ta och städa nedanför gallret så kanske det löser sig ha ha. Din kära katt tycker att du är FÖR ren så du doftar inte hon. Det vet du väl att det är du som ägs av katten inte tvärt om ; )

2005-12-09 @ 00:15:41
Postat av: Evamaria

Nu har jag hittat hit!! Skall bli spännande att följa dig från Långtbortistan!

2005-12-09 @ 13:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback