Alladinask!

Chefen har igår droppat en Alladinask på vårt arbetsrum. Bara jag och Joanna har jobbat eftersom Carina varit hemma och Ulla oftast är på sin andra arbetsplats.

Lägesrapport från asken: Endast en körsbärslikör återstår från övervåningen.

I morgon kommer Carina. Och säkert Ulla också. Hur gör man? 1) sno från språkarnas (en massa är på kurs idag och de har fått två askar) och liksom diskret fylla på? 2) Skylla på Joanna 3) Skylla på eleverna (har för säkerhets skull bjudit NÅGRA elever, så det är inte ljug... ) eller 4) Bara blåneka.

Nu har Joanna gått hem. För säkerhets skull fick jag ett tuggummi för att inte frestas något mer. I alla fall inte idag. Fast blir man så frestad av en körsbärslikör? Jag ser med spänning fram emot att första våningen ska bort imorgon... Hehe...

Kommentarer
Postat av: Nisse

Kör med "Pardon Je regrette" Den kör jag med dagligen och den tar mig ur alla knipor :)

Annars är det bara att blåneka!
Noterat att Linda Skugge har länkat min blogg? expressen.se/bloggen/linda/

Vansinne!

2005-12-06 @ 22:20:48
Postat av: Ewa (moster)

I alla fall vill vi utbrista i ett jättestort GRATTIS till dig på din födelsedag, som visserligen är i morgon, d v s om 35 minuter....

HURRA HURRA HURRA HURRA!!

Postat av: Åsa

Aj aj aj inte bra *asg* Ja se Alladin och paradis det är droger det.. Håller ni på att öva för krog besök? Jag menar det är ju också som att öppna en Alladin ask och se att alla godbitar är tagna. Det enda som finns kvar är några spritfyllda äckel i hörnen! ; ) Ett stort grattis till dig från ett tok på Sörliden

2005-12-06 @ 23:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback