Rekord

Min blogg slog rekord igår! 207 inloggningar! Lite grus i bägaren är att jag själv säkert stått för hälften då jag har sidan som startsida, och loggar in många gånger för att se om någon fler skrivit något...

Idag ska jag upp till Umeå och träffa typerna som jag reste med förra resan ner till Israel/Palestina! Det börjar vara sex veckor sedan nu så jag är "mitt emellan " två resor nu. Ska bli skojigt att återse gänget!

Morsan ska låna lägenheten att förfesta i (kors i taket!) Jag applåderar hennes initiativ, hon brukar vara så svår att få igång på fester som innebär att lämna huset i Docksta.

Ska gömma fars present tror jag...

Kommentarer
Postat av: kikki

Det tycker jag inte Du ska göra, gömma. Vi ses ikväll

2005-12-14 @ 14:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback