Taipei

Hjälp, jag har fastnat i ett spelberoende! Har nu suttit i TRE timmar med taipei!!! FASA!! Kan inte släppa datorn utan försöker igen och igen och igen... Har minst åtta nyttiga böcker om konflikten i mellaöstern att läsa, en lägenhet som behöver städas, en katt som jag behöver hitta hem till och ett uthyrningskontrakt att hittas och fyllas i. Till och med presenten från pappa står odrucken (fast det kanske är bäst så?).

Sitter och glor på TV samtidigt. Äntligen hemma snurrar. I mitt vanliga liv har heminredning en STOR plats, jag brukar fixa, dona och shoppa grejer titt som tätt till lilla ettan. Men nu med stundande flytt käns det beteendet meningslöst. Ska spela lite taipei istället....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback