Övningar

Idag har jag börjat träna inför flytten. Jag började med att gå på fik själv i gallerian för att känna på hur det är att sitta helt solo och ta en kaffe. Det gick riktigt bra, efter bara några minuter kom bekant 1 och därefter i rask takt bekant två och tre. Sannolikheten att stöta på bekanta i Ramallah är kanske lite mer begränsad än i Övik, men som övning betraktat var det ändå en bra start, heller hur?

Övning 2 (snarare egoköp 1): Handlade "age of empires 3" på spelbutik idag. Ifall jag inte stöter på någon bekant i Ramallah kan jag ändå dra mig tillbaka och spela en stund... Problemet var bara att få de små filurerna i spelet att göra som jag vill.

Övning 3 (och egoköp 2): Stolthet och fördom på DVD. Needs no further explanation....? Ska bara komma ihåg att INTE titta på den innan jag har flyttat. Vill ju ha något kvar att se fram emot.

Backup: Införskaffade nya blad till min uråldriga filofax idag. Har klarat mig med hitec-telefonen sedan våren -03, men det vore illa om jag droppade mobilen i nåt hav (igen), och står utan backup på alla viktiga inplanerade möten jag kommer att ha i det "heliga landet".

Kommentarer
Postat av: Raymond Grahn

Hej!

Övning ger färdighet det vet jag som gammal(med betoning på gammal)idrottslärare! Jag ser fram emot att följa dina resa och väntar spänt på avskedsfesten!

Raymond

2005-11-28 @ 15:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback