BBQ

Värmeböljan håller i sig, så nu på eftermiddagen beslöt Hania och Jack sig för att ställa till med Barberque i sin trädgård. Jag blev inbjuden och det var så trevligt! Massor med god mat, nån bärs och på det kaffe och röka. Nästan hela Hanias släkt var med, tre av fyra systrar, hennes bror, massor med syskonbarn samt hennes föräldrar. Kände mig lite som en utböling i gänget då huvudspråket förstås var arabiska.  Men alla var så trevliga och gjorde sitt bästa att komma ihåg att åtminstone prata lite engelska emellanåt...

Har nu precis kommit hem. Kom på att jag måste ta tag i detta med deklarationen. Lyckades efter lite bök få till ett bankID, så nu har jag deklarerat via nätet för första gången. Nu är det bara att vänta på skatteåterbäringen som ser ut att bli närmare 14.000 spänn, tjohooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback