Måndagar

Tänk att jag livas upp så mycket av måndagar! Igår var det lite pest i Holy Land. Regn ute och inget att göra. På kvällen var jag i och för sig och välkomnade en stipendiat som ska vara här en månad och äntligen kunde jag gå ut och käka! Det är inte så kul att gå på restaurang helt solo, så jag passar på när det kommer folk.

Idag var jag på ett par intressanta besök efter jobbet. Först var jag och lämnade en försenad julklapp från Sverige och träffade en mycket trevlig kvinna och hennes son. Det "klickade" som Mr Kent brukar säga och vi hade jättetrevligt. Sedan var jag och besökte Mr T, vår reseagent. Sonderade terrängen inför sommarens tur till JOrdanien och Egypten som jag ska göra med vänner från Docksta. Fick många värdefulla tips om "måste"-platser, så nu längtar jag lite efter denna semester!

Kommentarer
Postat av: Marianne & Magnus

Åååå, nu blir man ju nyfiken! Tro vad dessa "måste-platser" består av...Det känns jättekul att få komma ner och se allt detta. Vår granne var faktiskt avundsjuk, och det är första gången på 12 år som vi nånsin hört honom vara avundsjuk på nåt! De har varit både i Jerusalem, Eilat och Petra. De rekommenderade Masadaklippan....

2006-04-03 @ 22:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback