Påsklunch

Idag har jag varit på trevlig påsklunch hos Karin som jobbar på diakonia. MASSOR med spännande folk var där så vips hade det gått fem timmar! NOG-arbetare, folk från konsulatet, journalister, m.fl, m.fl. Kul att träffa så många svenskar som på olika sätt arbetar i Jerusalem och runtom i landet.

Nu, hemma igen, ska jag fixa iordning gästrummet till mina kära vänner Elisabeth och Anders som är på ingång i natt för att vara här en vecka. Ska blil hur kul som helst med detta besök, äntligen ska jag se lite mer än "bara" Jerusalem. Den trogna taxikillen Masen ska hämta vid flyget, han visade en fin skylt som han hade textat så de ska hitta rätt taxidriver.

Längtar mig grön efter detta besök!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback