Ånger!

Nu börjar jag ångra min operation! Tre veckor sedan läkaren satte kniven i mig och två veckor sedan jag kom hem. Resultat: Knapp synbar förbättring och fortfarande gör det djävulskt ont! I snitt 6 C-brus om dagen... Nu skulle jag vilja reklammera hela ingreppet, jag tror jag fick ett måndagsexemplar av knä.

I går kväll var det hyffsat, men idag har det varit hemskt! Sov inget natten som var, knät stenhårt svullet på ovansidan och värk när jag sitter, står, går, ligger, böjer, sträcker... BLÄ! Jag börjar också fundera över min dödlighet, kanske det här är slutet?

Enda framsteget var att jag pillrade bort de sista häftklammrarna idag. Ärret ser ok ut. Bara ett par centimeter blir brett, annars ett fint streck. Satte ett plåster över "fula" biten tills vidare. Det man inte ser finns kanske inte...?

Kommentarer
Postat av: Ragnhild

Fy fasen Mia, det låter jättejobbigt!! Det kanske vore på sin plats att kontakta sjukhuset och få en ny röntgen, eller så får du veta därifrån, att det ska vara så här ont i början, och då blir det lättare att stå ut ett tag till.

2006-12-18 @ 12:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback