Julen är över!

Nu är julen slut för den här gången. Jag tror denna jul kommer gå till historien som en av mina allra trevligaste hittills. Mor, Far, Ola, Karin och jag firade tillsammans. Lämpligt mycket paket till alla och envar, trevligt vid julbordet, "kan du vissla Johanna" och "Karl-Bertil Jonssons julafton" på TV...

Av Ola fick Karin ett "singstar-spel" som gladde hela familjen och senare släkten från både övervåning och Nyadal. Innan Lisa kom kännde jag mig tämligen vass på några låtar. Mina favvolåtar var "Crazy", "Life on Mars" samt "Imagine". Jag kanske blev övermodig vid ett femtal tillfällen och gav järnet på Whitney Hustons weilande också, men om det ska man inte blogga alltför utförligt. Nu går en hel del kusiner (och jag) i "köpa-playstation-2-och-singstar-tankar". Så "huk er i bänkarna" vid nästa kusindrabbning!

Som vanligt går roliga jular alldeles för fort. I skrivande stund är Ola och Karin tillbaka i Hufvudstaden på sina respektive jobb. Jag ser mycket fram emot nästa träff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback