Mera skitont. Skit!

Nu börjar jag misströsta. Jag tror det är femte natten utan sömn och det tär på krafterna. Lyckligtvis så kan det hända att jag slumrar till nån timme på dan istället. Har mer ont nu än på sjukhus och hypokondrikern i mig börjar misstänka att benet ska bli svart och falla av inom kort. Stora mörka blåmärken stöder min tes.

Har kommit på att vänstra benet nu är något längre än det högra (igen), Skit! Jag som både haft märlor i högra (som bromsat tillväxten) SAMT förlängt det genom en plågsam utdragningsprocess, Är jag nu tillbaka på ruta ett igen? Men OK, jag kan ta skillnad i längd bara smärtan försvann. Typ NU! Ca 10 C-brus om dan gör ingen glad...

Kommentarer
Postat av: Morbrorn

Hipp hipp HURRA idag! Det jag önskar att du ska få på din dag är mindre ont i benet, dvs oont. Vi firar dig ikväll i Bruxelles, din mor, moster, kusinen, morkusinen m Ray, kompisen och jag!

2006-12-07 @ 06:56:15
Postat av: Moster

Instämmer naturligtvis. Men tycker mycket synnom dig som har ont... Det måste vara skitjobbigt!! I alla fall minns jag denna dag för xx antal år sen, även om jag bara var ett litet barn på 10 år... Sen kom du hem från BB, och jag kom och lussade för dig, fast jag tror inte du fattade så mycket just då. Du fattar desto mer nu.... 1000 kramar.

2006-12-07 @ 07:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback