My office

My office

Här kommer en bild på min nya arbetsplats. Fikaplatsen går inte av för hackor, heller hur? Här sitter vi varje dag under lunchen på varsin pampig stol och spanar ut. Hania till höger och spanar av vad som händer vid Jaffaporten. Jag till vänster sitter och kikar på olivberget och Klippdomen... Vanligtvis beställer vi hommus som kommer på en tallrik tillsammans med lite bönor, vitlökssås och Tahini. Detta käkar man med pitabröd som man "släpar" i Hommosen. Jag vet inte om det är i linje med mitt nyårslöfte, men väldigt gott är det!

Detta matbloggande gjorde mig hungrig, nu ska jag gå och fixa lite frukost! Lediga dagen idag...


Kommentarer
Postat av: Ida

Åååå vilken fin bild, lite mystisk! Du är duktig Maria / Ida L

2006-02-05 @ 12:58:11
Postat av: Åsa Söderström

Hur ser läget ut där du befinner dig angående de oroligtheter som händer runt om i världen? Vart är vi på väg när man anser att för att lösa en konflikt så bränner vi ner en byggnad eller två!? Som åskådare så där på sidan om måste jag säga att man blir förskräkt och förb....nd! Detta våld kommer att utlösa mer våld. Jag väntar bara på en reaktion här i Sverige där våra extrema grupper mot invadrare nu kommer att bränna ner de moskéer som finns runt om i vårt land, brrr det är inte bara kallt utanför fönstret nu är det även kyligt i resten av världen!

Sköt om dig/Åsa

2006-02-05 @ 13:52:39
Postat av: Marie Jansson

Inte dåligt med utsikt över olivberget var dag!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback