Sista dajmkaffen...

Sitter just nu och smuttar på min SISTA medhavda dajmkaffe! Hur ska detta gå? Ska mor och moster förbarma sig när de kommer ner??? Hade tänkt att spara D-kaffe till stunder av hemlängtan, men idag tyckte jag så synd om mejsjälv att jag inte längre kunde behärska mig från att bara sniffa på sista påsen... Har flyttat böcker och bokhyllor i biblioteket en lång stund idag så knävärken verkligen lockades fram ordentligt. Inte ens dubbel C-brus kunde styra upp mig på banan igen. Detta trots att jag åkte taxi till jobbet och fick lift hem. Måste lära mig varva bättre mellan "på fötterna-jobb" och kontorsfixa!

Men fint blir det! Ser med skräckblandad förtjusning fram emot celebert besök till veckan av alla tänkbara filurer som kommer att komma till vår fest! Har laddat nu när jag kom hem med episod efter episod av S.A.T.C., så nu ska jag ut i helgen och leta blåsa och Manolo Blanick dojjor! Det tycker jag mig vara värd! Dessutom - hur ofta i framtiden kommer det att ges mindre större bankett till min (50%) ära? Never? Bäst att rigga sig därefter... Lördag=shoppingday - mer blogg om detta lördagkväll, eventuellt med fotobevis...


Kommentarer
Postat av: elisa

Härligt att höra vilket de riktigt stora problemen är i HL. På nyheterna här har dem inte förstått det. Behöver du lite "moraliskt" stöd i shopandet, ring mig. Det är nu eller aldrig. Köp något riktigt fantastiskt!

2006-02-09 @ 18:55:36
Postat av: cirkusnisse

Om en vecka kommer jag!

Postat av: Ahmed

hej Maria gamla fröken, jag läser din blogg ung. varannan dag och tametusan vad dina äventyr får mig att dra på smilbanden och får min hjärna att bli glad. Allt ifrån alla araber (som är likadana som i beirut, skitakul ju) till att du är värsta bigshoten där borta i lilleputtlandet gör att det är så coolt att läsa om...=)

Jag letade efter din mail men den gick inte att finna, jag skulle vara glad om du kunde maila mig.

MVH AHMED

2006-02-10 @ 00:37:01
Postat av: Ahmed

Hmm....kanske inte min mailadress kom med där. Eller så är det bara du som kan se den. Hur som helst så ör det [email protected]

Yalla, lezem t'nem halla'! Tousballa' kheir!

2006-02-10 @ 00:38:39
Postat av: Maria

Hej!
Ahmed - du har ett mail i din inkorg...

Andra som vill maila mig når mig på [email protected]

2006-02-10 @ 06:38:50
URL: http://jerusalem.blogg.se
Postat av: bia

Hej!
Jag håller med, du är verkligen värd ett par schyssta pjuck och en vacker bal(?)blåsa! Ta det lugnt med "ordentlighetsuppgifter" som att plocka ordning i biblioteket o.dyl. Tänk på knäna så att du inte går på knä av allt jobbande!! Kram/ Bia

2006-02-10 @ 12:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback