Bloggsläkten växer!

Jag tror bestämt det har dykt upp en ny etniskliknande folkgrupp, BLOGGARNA! En efter en faller in i detta beteendemönster... Vad månde detta leda till? Jag har redan upplevt vissa fördelar med att blogga. Typ när man träffar släkt och vänner kan man samtala om mer angelägna företeelser än detta ständigt summerande av vad som hänt sen sist. Nu är de flesta uppdaterade redan och man kan gå vidare till väsentligheterna!

Min bloggsläkt:
Far - knappast troligt att han startar blogg, men skulle han blogga finge vi läsa om bussar. Hur bussarna rullar på e4-an och vem som kör vart och hur många gånger den här veckan som Bybergs räddat Connex... Men detta kräver att min far blir meddelssam och släpper sin ständiga connection med yttre rymden genom mobiltelefonen. Näe, sätt hellre en GPS-mätare på den mannen om ni vill hålla kollen...

Mor - kanske en liten bloggare ändå? Hon såg ett smärre stavfel på min blogg häromveckan och gick in och rättade till den av sig själft... Dock kan hon utöva stark sencur, vilket strider mot bloggens grundkoncept, tex tyckte hon inte att det i min tävling skulle stå ANLEDNINGEN att tävlingen kom till stånd (nämligen X:et...). Dessutom är utbudet av internetsurfare som vill lära sig ALLT om varp, tuskaft, slarvkäll, skyttelteknik mm. kanske något begränsad? Fast vad vet jag??

Bror - har en blogg! Men så hemlig att den inte går att öppna... Eller så är det bara jag som inte lyckas... Men han har också en
hemsida som jag hittar till...

½ syster - jodå, både bloggar och pratar i radio. Ständigt ett steg före mig till världskändisstatusen... Battlet är igång!

Kusin Cirkusnisse - Bloggmästare nr 1 i släkten, han som startade denna epedemi!

Kusin Lisa - Bildbloggare, ständigt denna mobiltelefon i folks nyllen... Fast än är jag inte exponerad på hennes blogg. Stor besvikelse!

Morbror Per - senaste tillskottet i denna bloggsfär! Grattis och välkommen in i gemenskapen!


När du nu surfat runt en lång stund, gå till den sista länken på internet och ta till dig av uppmaningen där!



Kommentarer
Postat av: Lydiah

Min bloggadress kommer skickad som ett brev på posten! Nu har du adressen och bloggbattlet kan börja... : )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback