Jerusalem!

Sa har jag antligen landat i Jerusalem! Har inte fatt igang min dator an, sa darfor saknar jag lite bokstaver... Resan har gatt bra och vadret ar kanon! Typ 18 grader och sol just nu. Igar regnade det kraftigt med det var igar det... Idag har Mr K och jag varit och traffat lite olika personer. En director for Al-Aksa och Klippdomenomradet, en latinsk patriark och en syrisk ortodox dito. Nu ska vi snart jalla ivag till den armeniske patriarken. Overallt the eller kafferep.

Skriver mer sedan, ville bara halsa alla vanner hemma att ta det lugnt i vintervadret. Hehe... Kom snart hit och sola lite. Ska shoppa digitalkamera endera dagen sa ni ser hur livet kan vara i den Heliga Staden.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Det kanske är ett bra knep att fixa figuren med the och kaffe? Ska prova det jag också *asg*. SKaffa dig en bra solkräm och sola så huden ramlar av för oss här i snöiga nord *brrr, om det kunde sluta vara så kallt!* Ha det gott nu och fika mycket med din sekreterare Jalla jalla goodbye ;)
Kram
Åsa

2006-01-21 @ 18:57:18
Postat av: Anonym

Hej Maria! Jag känner mig väldigt nervös just nu ska på Parkskolan och du ska inte vara där!!!!!! Funderar på att åka på praktik till Jerusalem kram Ida

2006-01-22 @ 11:27:25
Postat av: maria

Kom hit istället, Ida! jAG KAN HITTA DEJ EN TREVLIG SKOLA...

2006-01-22 @ 15:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback