Sömn

Sov som medvetslös i 12 timmar! Kanske är det så att jag är mer trött än vad jag tror? Tänker ofta "Nästa vecka är jag...". Fatta att det bara är några dagar kvar i Sverige! Nästa vecka har jag redan sovit två nätter i "The Holy Land"! Och jag som inte ens har packat klart! Har milioner saker att göra innan avfärd, hur ska allt hinnas med?

Igår trampade kusin Jenny och jag runt på Formex i flera timmar. Roligt med allt nytt inom inredning, design, konsthantverk mm. mm. Man går och går, men hinner aldrig med allt. Egentligen skulle man gå flera dagar och mer systematiskt. Vi slog till på ursnygga väskor (20 st), kul nostalgispel (24 st?), fina namnsdagskalendrar (12 st) och började sondera ett kommande samarbete med en tjej som gör halsband och armband av sten, pärlor och silver. Allt detta till sommarens verksamhet i textilcafét i Docksta. Kom å köp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback