Jordanien

Sitter pa fint hotell i Petra nu. Har tillbringat nagra harliga dagar i Amman och Petra. Da jag jobbat hiskeliga veckor ett tag blev det lite kompledighet... Nu bar det snart av till Aqaba, Eilat och Egypten innan jag om nagra dagar ar pa plats i Jerusalem igen. En grundligare uppdatering kommer till helgen.

Jag riktigt alskar Jordanien! Manniskorna har ar vackra och vanliga. Inte det tunga molnet av konflikt och ockupation som hanger over folks huvuden. Igar red jag tjusig arabhast i oknen och livet ar verkligen helt underbart! Vill tillbaka snart igen, tur jag har multiple visa sa jag kan komma och ga som jag vill.

Laget ar alltsa bara bra trots senaste oroligheterna i Gaza.

Kommentarer
Postat av: Evamaria

Härligt! Rida Arab i Jordanien! Har en ung Fjordkompis som är där nere och jobbar. Hon kan liksom inte få nog av landet å människorna :)
Skönt att höra att du har det bra!

2006-07-02 @ 16:17:34
Postat av: Moster

Puh - sa skont att hora att du lever!! Det har varit sa lugnt pa bloggfronten ett tag, och sa oroligt i landet sa gamla moster blev lite orolig... Vi - moster, morbror o kusinen L ar i Haag just nu. Har ar mycket varmt.... Men du har nog annu varmare.... vi badade igar och brande oss, sa idag har vi tagit det lugnare. I morgon aker vi till Bryssel o hamtar kusin N, sen bar det av hemat.... Har varit pa tur i en dryg vecka, sa nu langtar moster hem.... Kram.

2006-07-02 @ 22:13:52
Postat av: Nisse

Hälsa släkten i Eilat om du träffar dom, hälsa glassmannen om du träffar honom...

Postat av: Karin e

Men är det inte oroligt bland befolkningen? Hör du något om hur snacket går? Vad säger dom, Hania t.ex om folkomröstningen?
Ke

2006-07-05 @ 21:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback