Krysta!

Det känns som uppförsbacke nu när jag ska sätta mig och blogga. Kameran har blivit tappad i backen och behöver lagas och jag har lite allmän handlingsförlamning då mycket tid och energi går åt till att följa med i det aktuella läget i här.

Var i Bethlehem i förrgår och träffade lite folk. I Jerusalem är det tryckt stämning pga bombningarna i Libanon och väntan på vad som kan komma ur detta. I Bethlehem var det ettervärre då det har blivit allt tuffare att komma in och ur staden för att arbeta, hälsa på vänner och uträtta ärenden. Då jag skulle ut ur Bethlehem den dagen stod det ca 200 män i kö för att komma in. Kön rörde sig knappt frammåt överhuvudtaget. En man sa att "detta var inte alls ovanligt och på mornarna är det mycket värre".

Nu är det knappt två veckor kvar till semestern och jag ser fram emot segling, träffa släkt och vänner, bad, svalka och bara ha det bra.

Så den som vill komma och hälsa på i Docksta, testa argila och diskutera mellanösternpolitik är varmt välkommen! Slå en pling eller maila en rad!

Kommentarer
Postat av: s7rapyu32`3wedm

Undrade jusst hur du madde i allt elande. Hoppas du ar i Docksta da vi kommer. Har last lite, men inte allt du skrivit...will do..keep it up!
Lots of love Mors-kusin Margareta.

2006-07-15 @ 01:44:20
Postat av: s7rapyu32`3wedm

Na, nu blir jag trott pa att skicka kommentarer. Varfor 2 ggr???Kanske ..3 da jag trycker pa "skicka kommentarer"igen!!! Vi ses i Docksta snart..beratta allt for en orolig mors-kusin da.
Kram fran Margareta.

2006-07-15 @ 01:49:43
Postat av: s7rapyu32`3wedm

Nu helt trott pa att repitera kommentarer 3 ggr!
Kram fran orolig mors-kusin Margareta

2006-07-15 @ 01:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback