Rastlös!

Det är som att ha klåda under fötterna. Jag kan inte sita still eller ta mig för något. Det känns som jag är på väg någonstans fastän jag vet att jag ska vara här några veckor nu.

Idag är det pappas födelsedag så jag ska ta och slå in presenten och ta mig ut till havet där han bor i en vik. Ska bli kul, hoppas det kommer många jag känner! Hade egentligen tänkt segla dit, men idag är det mulet och dåligt med vindar. Det får bli på söndag. Eller på måndag.

Fam W har fått kattungar, finns på bild på cirkusnisses blogg. Ursöta! Var och kramade dem en stund igår.

Kommentarer
Postat av: Ida

Tänk att rastlösheten alltid infinner sig när det är dax att koppla av! Lugnet brukar infinna sig lagom till att allt kör igång igen! Ha en skön semester kram Ida L

2006-07-28 @ 20:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback