Städat skrivbordet!

Nu har jag kommit ned till själva skrivbordsytan igen! I några dagar har skrivbordet sett ut som ett slagfält av papper, böcker, göralistor och högar med saker som ska slängas. Har i dagarna gått igenom en massa jox som tidigare direktorer samlat på sig. Informationsbroshyrer från nittiotalet är inte längre något som jag vill sätta i händerna på besökare då realiteterna förändras snabbare än årstiderna här. Två arbetsdagar kvar till semestern och jag försöker röja undan lite så det ska vara trevligt att komma tillbaka. Faktum är att när jag sitter vid mitt numera välordnade skrivbord att jag inte vill lämna det! Kanske jag ska sitta kvar under sommaren och färgkoordinera gemen?   ...Nä, jag bara skojja, ska segla, träffa släkt och vänner plus gå ut med Foppa (=jycken).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback