Vardagar

Vardagar

Muristan, Gamla stan

Är inne i en svacka nu. Jobbet består mest av småfixande inför några grupper som ska komma. Ska bli rejält skönt att ha grupper här igen, då livas centret upp! Nu är det en dryg veckas transportsträcka dit...

På armen och på ryggen är jag myggbiten, trots allergimedicin är det stora knölar där myggan bitit till, typ en decimeter från myggbetten är det svullnader. I HATE MYGG!!! Eftersom det är så varmt går det inte att ha tjocka täcket längre som skyddar mot mygg, utan jag sover under endast ett lakarn. Myggen kan sålunda bita igenom detta. Har skaffat flera myggtabletter, myggrollon, clarityn, fenisil och en annan antiallergitablett. Det hjälper lite, men inte 100%, nån liten mygga tog sig in häromnatten... Åtminstone är jag inte myggbiten i ansiktet, då hade jag nog valt att inte visa mig för folk på några dagar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback