Docksta

Nu känns livet som upprepningar... Återigen befinner jag mig i Docksta och försöker komma på vad jag ska packa i väskan till nästa etapp av mitt liv i Jerusalem. Då värmen har kommit på allvar skippar jag allt vad långärmat heter. Istället fokuserar jag på trevliga saker som DVD-filmer, dajmkaffe, sill, kaviar och pocketböcker. Jag har nu hur många olästa pocket som helst att ta med ner, förstår inte hur det plötsligt blev så mycket...

I väntan på nästa blogg från Holy land kan jag rekommendera
Maj Wechselmanns artikel i Aftonbladet!

Kommentarer
Postat av: Ahmed

Jag hoppas att du är på Park imorgon, jag ska gå förbi där innan jobbet för att ge dig en kram och prata arabiska med dig...

/AHMED

2006-03-26 @ 22:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback