Stockholm

Back in Sweden!
Lite konstigt känns det att vara tillbaka i kylan efter två intensiva månader i Holy Land. Som tur är kommer jag tillbaka igen redan nästa vecka, nu är det mest att jalla på mellan alla kurser och möten.

I morse under hotellfrukosten på Star vart det plötsligt lite spanmöjligheter då en massa utställare på vildmarksmässan var där. En massa helyllegrabbar i UTE-outfit spankulerade runt frukostbordet. Mums! Jag roade mig med att försöka gissa vilka som var "äkta vara" och vilka som tillbringar långa stunder framför spegeln varje morgon för att se lämpligt vindrufsiga och vildmarksovårdade ut. Jag kom fram till att det mest var "wannabes" där...

Nu har jag genomlevt en lååååång kursdag och ska nu till city och bränna pengar på DVD-filmer. Tjohopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback