Väskan packad

Nu är väskan packad för Sverige och jag sitter och väntar på taxin till Ben Gurion. Det ska bli kul att komma hem en sväng och träffa familjen, släkt, elever, vänner. Men ärligt talat ska det bli skönt att sedan få komma tillbaka till värmen igen. Då jag läser om snöglop och nollgradigt går det kalla kårar längs ryggraden och mitt knä får stora skälvan.

Programmet:
Måndag-onsdag: Kurs i Stockholm
Torsdag-fredag: Diverse möten i Stockholm
Fredag kväll: Träffa vänner i Örnsköldsvik
Lördag-Söndag: Bara vara i Docksta med mor
Måndag: Parkskolan, förbered fika!
Tisdag: Mer möten i Stockholm
Onsdag: Resedag

Bloggandet kan nu bli lite sporadiskt, men håll ut! Snart är jag på plats i Jerusalem igen och rapporterar vad jag har för mig! Mycket är på gång här, så det är spännande var dag. Hamas håller på att forma regering och israelerna är inne i slutspurten av valkampanjandet...

Kommentarer
Postat av: Ragnhild

Hej, hej!

Har du bostad i Stockholm, eller önskar omväxling, så vet du var vi finns. Hör av dig i vilkat fall!

//Jönssonligan

2006-03-19 @ 18:40:38
Postat av: Maria

Tjena Ragnhild (o Gunnar)!
Bor finfint på star, men jag hör av mig. Tidsschemat är lite pressat, men kanske en fika? Imorgon kanske? Ring mig, jag har gamla nummret nu några dagar, men på ljudlös under mötena... /M


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback