Första maj!

Egentligen skulle jag väl vara ute och demonstrera nu!?! Har dock inte hittat lämpligt tåg att ansluta mig till och inte heller hade jag något plakat...

For in till Jerusalem och vinkade av Jessica, en stipendiat som nu varit här i cirka en månad och studerat palestinsk kultur. Hann med enn kaffe och en hoummos innan neshertaxin kom och hämtade henne. Nu är det lite tomt här i Holy Land. Anna, den andra stipendiaten for också hon hem för några dagar sedan.

Gick en repa i bazarerna och råkade köpa på mig en ring, en väggbonad, grönsaker och lite frukt. Så kan det gå när börsen är med...

Hemma igen kokade jag soppa på lök och potatis, då det hör till ovanligheterna att jag totar ihop något själv hemma i köket blev jag överraskad att det faktiskt var riktigt gott! Ska nog börja mitt nya och husligare liv nu...

Kommentarer
Postat av: elisa

Som med alla sådana löften är det "upp som en sol och ned som en pannkaka". Jag hoppas ju att du snart kommer på att du behöver en husa...

2006-05-01 @ 16:23:38
Postat av: Anonym

Jaaa, klart jag behöver en husa!!! Men fram till dess får jag försöka bli lite huslig.

2006-05-01 @ 18:12:12
Postat av: Evamaria

Vad säger du om mitt förslag om Rimidol? ;)

2006-05-01 @ 22:43:29
Postat av: Maria

Tja EM! Kan du maila mig så jag får din epostadress igen, hittar den inte.../M


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback