Ny blogg att följa!

Vaknade tidigt av stel nacke och huvudvärk. Ingen idé att ligga kvar så jag kollade in mina standardställen på nätet:
-Handelsbanken för att titta till fonderna
-Taipei och spela en omgång
-Nisses blogg
-Idas blogg
-lisas blogg
-Tobbes blogg
(osv)

när jag kom till moster Evas blogg hittade jag en stor nyhet. Det finns numera en bilddagbok att följa!!! Bläddrade igenom släktens öden och äventyr bland fåren på Irland (Hrm.  ja och det fina bröllopet förståss) och hittade ett kort med fyra uppklädda damer i hatt. Måste sno, tänkte jag, och lägga på min blogg... men se, det gick inte. Nu rekomenderar jag mina bloggläsare att se från källan direkt! Kolla in
http://peroewareser.bilddagboken.se/ De i hatt är moster, moster, morkusin och mor. Balla brudar på baluns!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är lite sen - men jag läser ju oxå din blogg! Kusin Anna-Maja

2006-05-03 @ 10:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback