Same, same...

Börjar kännas som en rutin nu, att besöka en patriark för lite samtal, kaffe och godisbit. Idag var det His Eminens Malke Mourad, ärkeiskopen i den syrisk-ortodoxa kyrkan som Hania och jag stegade iväg till. Som vanligt glömde jag kameran (Grämelse...), så igen blir det ingen bild på min blogg. Synd för vi skulle gjort oss på kort, Ärkebiskopen i röd dress med brett rött skärp och svart luva och jag i svarta byxor och röd tröja. Nästa gång SKA kameran med, även om det är lite turistiskt att hiva upp den...

Nu ska vi snart hem och ladda om inför kvällens event; Välgörenhetsmiddag på amerikanskt vis på seven arches. Det är min jerusalemkompis Monica från Sabeel som anordnar den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback