Värmebölja

Nu är det varmt!

Det är så varmt att hjärnan har härdsmälta. På kvällen och tidigt på morgonen fungerar jag som vanligt, men under dagen är det segt. Redan innan jag kommit till officet är jag i flytande form, bara promenaden genom gamla stan gör att det droppar från pannan. Tankeskärpan är inte riktigt vad den borde vara i 35-gradig värme, så för att överleva jobbet skriver jag på lappar vad jag måste göra redan på kvällen innan. Ser på nyheterna från Sverige att det är 15 grader och småregningt. Jag säger bara: ENJOY!!!

Kommentarer
Postat av: AME

Vi har enjoyat detta regnväder i mååånga dar nu och behöver verkligen lite sol och värme... Men då ska man helst vara ledig förstås! Snart, snart är det sommarlov!!

2006-05-30 @ 21:35:10
Postat av: Marianne

Instämmer med föregående talare....det har regnat i flera dar, och framför allt så är det kallt. Här enjoyas ingenting, men däremot skickar jag uppmaningen tillbaka till dig, Mia. Enjoy det varma underbara vädret som är där nere. Det är bra både för lederna och väkbefinnandet (åtminstone i mitt tycke....)

2006-05-30 @ 21:46:04
Postat av: Marianne

Instämmer med föregående talare.....Det har regnat i flera dar, och framförallt är det kallt som sjutton. Här enjoyas definitivt ingenting, men jag skickar tillbaka din uppmaning till dig, Mia. Enjoy det varma underbara vädret ni har där nere. Det är bra både för lederna och välbefinnandet (åtminstone i mitt tycke.....)

2006-05-30 @ 21:52:50
Postat av: Ke

Vänta bara till i sommar då det blir 45!

2006-05-31 @ 06:09:48
Postat av: Evamaria

Du... Idga har jag på mig ylleträja, långbyxor och tänker fortfarande på mysstunden igårkväll framför min brasa - inomhus... Det e som höst i storstan å kallt kallt. Att cykla va inte att tänka på idag... så njuuut Maria - tids nog e du tillbaka här! ;)

2006-05-31 @ 08:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback