Krax, krax...

Förkylningen håller i sig. Skrällhosta och snorig. Huvudvärk och trötthet. Har sovit mest hela dagen. Ringde och frågade om det gick att göra operationen ändå. Först frågade sköterskan vad jag trodde själv om det hela, men när hon sedan hörde ett hostutbrott i luren sa hon att det absolut inte gick att sätta kniven i mig som jag nu lät. Dessvärre ska läkaren ha semester i två veckor, så min nästa tid är 27 november. Så från stressig tillvaro i Jerusalem till sirapstempo i Docksta.... Ett par dagar är ok, men att gå och vänta i nästan tre veckor på en operation är inget kul. Speciellt som jag räknat med att vara tillbaka i Jerusalem i mitten av Januari. Nu missar jag tre veckor i den planen. Uuääähhh!!!

Kommentarer
Postat av: AME

Tråkigt! Om det är någon tröst så är jag också jätteförkyld, förkylning nr 2 på några veckor! Vi kanske kan tycka synd om varandra?

2006-11-07 @ 07:42:18
Postat av: Moster

Din stackare... Det är pest att vänta!! Har väskan kommit till rätta??

2006-11-07 @ 14:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback