mor städar...

mor städar...
Mors julpyntade kylskåp...

Puh, äntligen vid en fungerande dator igen. Mor har städat bort internetuppkopplingen hemma i Docksta. Nyss ringde hon emellertid och nästan triumferande delgjorde nya rön från datorvärlden: "Den röda sladden passar in i ett jack som är rödmarkerat. Jag provade detta och nu funkar internet igen" Fantastiskt!

Själv sitter jag i Jönköping och bloggar. Är där för att träffa en stor grupp som kommer i vår. Mycket roligt att "turnera" lite i Sverige och uppleva att jag faktiskt har lite kollegor.

Förkylningen börjar ge med sig också. Äter 15 "enomdan C vitaminer" om dan och hoppas på att bli frisk 15 gånger snabbare. Faktiskt så tror jag det fungerar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjena, nu kan jag tala om att det trådlösa fungerar också, få se när Du kommer hem i morgon om Du kan blogga på egen arbetsplats vid eget skrivbord!!! Kram mamma

2006-11-21 @ 16:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback