Shopoholic!?!?

Hu. Fick långtråkigt och begav mig in till stan igen för att kika på julklappar. Kom på att jag kanske kommer vara lite sjuk snart och inte orka ränna på stan. Dessutom kunde jag inte släppa tanken på ännu ett nattlinne som jag såg igår på Kappahl, röd-röd och rödrandigt i tre läckra nyanser. Sedan en blus och en till blus. En tröja och några strumpbyxor. Halsband gånger två och två myssockar. Måste ju vara fin till födelsedag, jul och nyår!

När jag ändå kommit igång på detta föredömliga sätt handlade jag julklappar av bara farten. Jag tror de blir ganska glada över vad jag hittat. Kan avslöja såpass att jag satsat på varma och mjuka paket i år. Ska EVENTUELLT komplettera med ett stycke hårt paket till mor. Om tid finnes det vill säga.

Nu hoppas jag bara att ingen kommer med oplanerad julklapp tillo mig så jag måste panikshoppa hoppandes på kryckor dagarna innan jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback