Spysjuk!

Ingen fara, det är inte huvudvärken och förkylningen från i tisdags som återvänt...

...råkade sappa fram
sjunde himlen på kanal 5 nyss. Fy vale, det känns som jag just fått en överdos av dulledull. Sjunde himlen är en serie om den superpräktiga familjen Camden med pappa Präst och hela raden av välartade barn. Varje avsnitt består av nåt problem som sedan löses upp så alla kan kramas och vara glada för att sedan gå till kyrkan hela bunten.

...för att avreagera mig klickade jag mig fram till en internetdatinsajt med samma namn för att komma med lite halvprovocerande kommentarer och reta upp lite frommisar där. Det lyckades över förväntan så nu sitter jag och följer vissa debattdueller på lite lämpligt avstånd. Hehe...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej Maria!
Lider med dig för att operationen blev uppskjuten. Hur typiskt är inte det??? Har haft mina intervjuer för följeslagarprogrammet idag. Lotta Hallin intervjuade! Det kändes okej. Jag hoppas SÅÅÅÅ att jag ska bli uttagen. Diskuterade också med kent om ev december-konsert i Jerusalem. Han ska kolla med konsulatet om de kan tänka sig ett samarbete. Hoppas... Kram från mig

2006-11-15 @ 23:05:36
Postat av: Emma

Hej Maria! Jag har inte läst din blogg på jääääätelänge*skämmes* men nu är jag tillbaka igen! Krya på dig o hoppas operationen går bra!

2006-11-19 @ 16:32:35
Postat av: Maria

Är Lotta månne släkt med Karin? Känner en K. H. som jobbade i Jerusalem ett tag...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback