Första... Andra...

I första livet har jag spenderat tiden med en bekant från London som varit här på en semestertripp. Norrfällsviken, Storsand, Bönhamn, Barta, Nordingråvallen och Skuleberget. Vi hann nog med alla "klassiker". Helt klart trevligt, speciellt som min engelska fick sig en genomkörare. Nu känner jag att jag knappt ens kan hörma Jerusalemengelsken. Men det lär gå över redan i taxin från Ben G om en dryg vecka. Säkert som amen i kyrkan.

En bild från vackra Storsand:
image220

Andra livet rullar på. Natt efter natt smyger jag mig in för att snabbt befinna Andromeda i armarna på Bas. Lyckan ler mot oss i denna gullegullvärld som består av molnslöjor, romantiska vattenfall och supernice animeringar...

Här i Titanicpose:
image221

Strax innan i virvlande salsa:
image222

Stora frågan: Thats Amore????

Kommentarer
Postat av: A-K Roth

Hej, Maria!
Antar att du menar Barsta, inte Barta? Där finns ett gammalt litet kapell.
Vi körde över HK-bron på upp-och-nedvägen Sthlm-Ö-vik i somras. En härlig semester. Alla borde besöka Höga Kusten!
A-K

2007-09-27 @ 15:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback