Ybuss

Nu på väg igen! Har shoppat ytterligare en ny resväska och den ligger nu i bagageutrymmet under bussen. TRE väskor har jag förbrukat på två år och nu hade jag tröttnat ordentligt så jag handlade en dyr rullväska av känt märke med TIO års garanti. Oftast är det nån väsklastare på nån flygplats som slitit sönder väskan, men nu får de kämpa lite om de ska ha sönder denna modernitet.

Kan också rapportera att ybussens internetuppkoppling fungerar finfint! Sitter nu och surfar runt på bussen som befinner sig i Gallsäter med riktning söderut. Har återigen lämnat Docksta för sydligare breddgrader. Först nu till Stockhol, Gnesta, Älvsjö. Sedan back in the heat i Jerusalem. Fast rapporterna därifrån berättar om regn och blåst...

Kommentarer
Postat av: Anna Veeder

Det har regnat FYRA DAGAR I STRÄCK här, lite längre norrut. Men nu börjar det klarna upp (och bli kallt). Ta med en varm jacka!!

Postat av: A-K Roth

Maria, ät nu duktigt med lutfish med en extra portion för mig som int ha nan.
Go' Jul!

2007-12-11 @ 11:39:13
Postat av: A-K Roth

F'låt, Maria, jag läste dåligt; är du på väg söderut igen? Ja, då blev det väl ingen lutfisk. Den lades ju i blöt bara i förrgår, på Anna-dagen. Lycklig resa!

2007-12-11 @ 11:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback