Morveln

Morveln
Nu är morfar död och han fattas oss alla! Jag har kikat på släktens bloggar i helgen och alla har de stått stilla. Trots man egentligen väntat på detta besked ett tag nu så är det som om det blir pausläge för alla och man funderar igenom alla trevliga minnen man har av morveln, "släktens sista patriark". Nu i oöverskådlig framtid är det matriarkat som gäller!

Miss you morfar! Gick igår en sväng till Holy Sepulchre och tände ljus hos de olika kyrkofamiljerna som finns representerade därinne.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar honom också, min pappas bror och minns honom med glädje. Så länge farbror John levde, så levde på något sätt en bit av min pappa kvar också. Tänker på er alla.// Ragnhild

2007-02-06 @ 11:56:44
Postat av: Anna-Maja

Det är klart man är ledsen trots att det var väntat! Vilken tur att man har så många härliga minnen av "guben".

2007-02-06 @ 13:34:36
Postat av: ola

mycket fin bild av morveln, jag vill minnas den gamla friska morrveln som på bilden

Postat av: Anonym

Min blogg är paj! När jag ska skicka inlägg står det "missing string" överallt på inloggningssidan... Vet nån vad detta är frågan om???

Jag som hade en intressant dag idag. Först i Hebron med TIPH (många bilder togs) och sedan Jerusalem och bråket vid Al-aqsamoskén (som verkar gått svenska nyhetssiter förbi...).

Men håll ut trogna läsare, imorgon kanske bloggen fungerar som den ska.

2007-02-06 @ 21:46:49
URL: http://jerusalem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback