Brrr...

Nu  är det kallt! Jag och mor har varit uppe på förådsvinden där jag har en hel del av mina grejer i pappåsar. Vi skruvade ihop en hylla och stoppade in grejerna där istället. Nu kan man komma fram på vinden!

Knät börjar bli bättre, men det går i små, små steg. Nu är jag emmellertid less på att gå hemma och dra så jag tänkte börja jobba på måndag. Lite skrivjobb plus besök på skolan. Tisdag blir det Stockholm och onsdag till fredag Linköping på nån slags kurs tror jag. Veckan därpå blir det mer skolbesök, SIDA samt packa för att åka ner till Jerusalem igen på lördag. Ska bli trevligt att komma ner igen även om en rapport därifrån idag sa att det var kallt värre och blåsigt. Det får alltså bli vinterkläder som packas! Konstigt att det är mer vinter där än här!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback