I´m back!

Känns kul att vara tillbaka! Alla hejar glatt och frågar hur det är med knät! Har idag tagit det lugnt, Hania och jag har uppdaterat oss på varandras väl och ve samt släktens hälsa och förehavanden. Det är lite mer utförligt hälsningsprocedur här jämfört med hemma. Hej! Hur är läget? Hur är hälsan? Hur är det med familjen? Vad är dina nyheter? Först efter dessa obligatoriska frågor (som gärna kan upprepas ett par gånger) kan man börja prata. Så allt tar längre tid än planerat, speciellt efter ett par månaders frånvaro. Om jag bara rusar på kan jag ju uppfattas som ohövlig...

Kontoret är sig likt! Nu så här på vintern har vi elementet på för det kan lätt bli lite kyligt i stenyggnaden. Lite sporadbesökare kom upp idag så det var "buisness as usual". Nu sitter jag och väntar en liten grupp från BIlda HQ som ska komma på besök. Fick nyss besked att de landat så snart anländer de Jerusalem.

I morse kunde jag till min stora glädje inta thét på balkongen barärmad! Snacka om temperaturskillnader, i går morse lämnade jag Arlanda pulsandes i snö och här skiner solen! Yes, Love it!

Kommentarer
Postat av: Ida L

Forstar att det ar skont att vara tillbaka i varmen! Jag borjar nu istallet ladda for att aka tillbaka till kalla Sverige! Hoppas du nu far ma bra i knat och att smartan lamnar din kropp! Manga kramar fran Ida

2007-01-22 @ 16:27:11
Postat av: Marianne

Låter härligt! Här har vi just nu -13 grader....lite skillnad mot för hos dig. Men det är skönt att vintern äntligen kom till slut. Hälsa A & N från oss!!

2007-01-24 @ 13:14:45
Postat av: Häxan Surkart

jag vill läsa mer om ditt äventyr i Jerusalem! Det hör till morgonrutinen på jobbet, jag menar vad ska man annars göra här?!

2007-01-26 @ 07:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback