Snö och TL

Dagen började i våndor. Hade tid hos tandläkaren på morgonen och det är inte mitt favoritställe direkt... Som tur är hade jag inget riktigt hål, bara en lagning som fått karies och en vass tand som behövde slipas till. Men obehagligt var det ändå med borren och allt vatten som man nästan sätter i halsen. Som tur är har jag en vänlig tandläkare som tar det lugnt. Och som en extra säkerhetsåtgärd har jag fyllt i att jag har lite tandläkarskräck så därför är de nog extra snälla när jag kommer...

Framemot lunchtid hade bedövningen släppt så det gick att besöka skolan för lunch. Riktigt kul att träffa gamla kollegorna. Jag har kommit på att jag nog saknar kollegorna och skolan en hel del, men skolan finns ju kvar även efter Jerusalem.

Kommentarer
Postat av: Evamaria

Vet du! Jag tror att Folktandvårdstandläkarna i Övik är världens bästa! Dels att det faktiskt GÅR att fylla i det där m skräcken - men de är ofattbart lätta på handen och så SNÄLLA! Dit vågar jag gå utan problem, men den nye i Sthlm e också snäll - å har vackra ögon ;)

2007-01-16 @ 18:17:49
Postat av: Maria

Jag går sedan länge till en privat TL, mest för han är så snäll. Men kommer jag till Sto vill jag med ha en med vackra ögon, då glömmer man kanske alldeles bort att gruva sig för hål...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback