Hettan...

...håller i sig! Det är 9 grader över medeltemperaturen för Jerusalem sägs det och det tar på krafterna! Jag önskar det vore semester och jag kunde ligga på nån strand, men istället får jag hålla tillgodo med AC-kylda officet. Häromdagen tror jag dock jag fick lite solsting. Plötsligt orkade jag nada och fick grym huvudvärk. Man kan inte nog understryka vikten av nåt på huvudet och vatten, vatten och vatten! Jag har för vana nu att tanka upp som en kamel. Köper en och en halv liter vatten och i det närmaste sveper flaskan på en gång medan vattnet är kallt. Hålla på att dutta med småflaskor som jag ser turister göra är helt förkastligt. Ska man slippa solsting måste man dricka MER än vad man hinner svettas ut!

Kommentarer
Postat av: AME

När får du nån semester själv? Ska du turista nåt själv eller blir det Docksta direkt?

2007-06-29 @ 08:22:41
Postat av: Maria

16 juli går flighten hem. Mixed feelings about leaving! Å ena sidan skulle det vara trevligt att träffa släkt och vänner hemma. Å andra sidan behöva lämna vännerna och värmen här...
Docksta blir utgångspunkten. Med avstickare till Stockholm. Vill till Paris eller New York, men finns tiden och finns orken och finns ressällskapet?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback