Böj... sträck!

Så var det dags för tremånadersbesiktningen av mitt knä. Det var IG-varning! Böjningen usel (60 grader) och sträckningen dålig (fattas ca 5 grader). Jag har nog suttit på stol för mycket utan att ha benet på pall. Dessutom kan det nog vara så att jag inte varit flitig nog med sjukgymnastiken. Men DET kunde jag ju inte säga till den trevlige sjukgymnasten. Hur som helst blev det en liten varningsklocka. Ska avsätta mer tid till övningarna när jag kommer ner till Jerusalem igen. Bäst vore att hitta bassäng att träna i. Kanske Döda Havet en gång i veckan?  ;-)

Återresan till Jerusalem råkade bli två dagar tidigare än vad jag trott. Redan i morgon ska väckan packas för avfärd. Som vanligt lite dubbla känslor att lämna Docksta. Skönt att komma till värmen igen och slippa snön, plus hinna förbereda kursen vi ska ha som börjar på lördag. Trist att lämna mor, släkt och vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback