Arlanda igen

Så är jag på hotell på Arlanda igen. Bisarr känsla, har bott här varannan kväll. Då det blev fyra timmars försening i förrgår hann jag inte med att hälsa på min bror och blivande svägerska utan hamnade på flygplatsen istället. Igår blev det ett hotell i Älvsjö och nu alltså hotell på Arlanda. Jag minns "den gamla oda tiden" för typ ett och ett halvt år sedan då jag tyckte en hotellvistelse var något exklusivt och lyxigt... Nu känns det mest som grå vardag. Lyxar dock lite med att ha hämtat is i korridoren och gjort mig två glas isvatten.

Ska bli skönt att komma till värmen igen, längtar till min terrass! Vill komma iordning innan det blir rusning av grupper till Holy Land att ta hand om.

Nya datorn fungerar finfint! Snabb och snygg är den! Batterierna verkar räcka ett bra tag, så imorgon ska jag ha den under flygturen och glo på någon av de nyinhandlade DVD-filmerna. Kanske får det mig att sitta still i flygstolen ända till Tel Aviv.

Kommentarer
Postat av: kikki

Lycklig resa till värmen igen. Kul att träffa dej lite nu och då. Söndag-måndag-tisdag och onsdag.
Kram mamma!!!

2007-05-10 @ 00:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback