Länktips!

Den uppmärksamma läsaren (läs släkten) har kanske noterat att länkarna på denna sida inte längre ser så familjär ut. Jag har helt sonika rensat bort släkt och (en del) vänner från min länklista. Orsaken är ingalunda någon plötsligt uppkommen aversion eller dylikt utan mer ett försök att få lite mer inriktning på min blogg. Nu samlar jag länkar till bloggar och annat som handlar om Mellanöstern. Ni trogna (ca 50 pers/dag) som följer min blogg och har tips på BRA och INTRESSANTA sidor som på något vis skildrar Jerusalem, Israel och Palestina är välkommna att skicka tips. Det gör inget om länkarna är "vinklade" på ena eller andra sättet. Jag tycker det är roligare att läsa en tydligt vinklad blogg än att följa en luddig "objektiv" blogg (som min förmodligen klassas som).

Ett PS till släkt och vänner som så snopet blivit bortrensade: Naturligtvis är ni laggda under "favoriter" i internetmenyn... Kram på er och vi ses snart!

Kommentarer
Postat av: Anna Veeder

Din blogg har bäst foton. Utan något som helst tvivel. Och mest knasiga artefacts...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback