Livskvalitéhöjning!

Livet är inte alltid enkelt och ibland är det rent utav lite tungt. Men denna vecka har det plötsligt blivit lite roligare igen. Vattnet har börjat spruta ANINGENS snabbare i min lägenhet, TV-kanalerna har kommit igång men framför allt; nu har jag INTERNET i min lägenhet! Men det har tagit tid. Lång tid. Till slut fick min hyresvärd tag på ett riktigt geni när det gäller nätverk och sånt och lyckades dra en lång IT-kabel till min takvåning så nu är jag uppkopplad mot världen igen. Slipper nu sitta och häcka på kontoret i väntan på att släkt och vänner ska komma hem från jobbet så man kan chatta. Nu har jag iordningsställt en liten datorhörna med fåtölj och webbcamera i lägenheten så det är bara att börja msn-a...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback