Parkskolan

Sitter i mitt gamla arbetsrum på Parkskolan och filosoferar. Är det här jag kommer sitta i höst igen eller vad ska det bli av mej? För att liksom känna efter höll jag lite lektion för några samhällstreor och jodå, nog minns jag hur man gjorde.... men är det så kul? I juni tar mitt jobb slut i Jerusalem och då måste jag nog bestämma mig för vad jag ska "bli när jag blir stor".

Ben G var som vanligt ganska kul. Den här gången fick jag INTE en sexa (nån slags säkerhetskod). Kanske berodde det på att kvinnan framför mig i kön hade varit i Gaza i tre veckor (HON fick en sexa direkt) och att jag då var "lugna gatan" i jämförelse som varit mest i Jerusalem. Vad vet jag, en femma fick jag i alla fall. Ska behålla klisterlappen på passet så kan det kanske hända att jag får en femma även nästa gång?

Inte hade jag något "farligt" i väskorna heller, men för att ta det säkra före det osäkra fick en påse Ahava badsalt bli inpackat i bubbelplast av säkerhetskontrollanten och åka i en egen kartong. Lite fnissfaktor, men annars inget anmärkningsvärt.

Nu ska jag vara ledig i några dagar innan jag far tillbaka till Jerusalem igen efter helgen.

Kommentarer
Postat av: Ahmed

Jag hörde av Anders som jag besökte idag att du var hemma...Jag är av en händelse också här. skickade ett mess till din jerusalemmobil...

Skulle vara kul om du hade tid med mig, messa 0709-720263

2008-02-07 @ 14:43:17
Postat av: Maria

Klart jag hade tid för dej... Trevligt att råkas!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback