Fredag

Fredag och vad gör jag då? Mina vänner börjar fundera om jag blivit from på riktigt...



...antar att jag kanske har blivit det. Men det är så trevligt att promenera med i processionen!

En turist frågade mig en lite udda och provocerande fråga: Are they orthodox or christian? Vaddå ELLER? Jag kunde upplysa henne om att det handlede om Armenian Apostolic Christians. På fredagar och söndagar är det bara halva kören i tjänst. Jag ser verkligen fram emot imorgon då HELA kören är med och sjunger. För två veckor sedan sjöng de Der Voghormia i massor av stämmor framför graven. Jag håller tummarna att det händer igen imorgon. Ska tömma minneskortet i kameran så hela sången kansk får plats i en liten film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback