ÄNTLIGEN!

Säger som Gert Fylking ANTLIGEN! I förrgår var jag och föreläste på Missionskyrkan i Övik "Människor och Tro i Mellanöstern". Efteråt överraskades jag med en blomma samt beskedet att de gärna hyr ut den lägenhet som finns i kyrkan till mig! Yes! Nu slipper jag pendla fram och tillbaka mellan Docksta och Övik varje dag!

Inflyttningsfest/kalas blir det den 7:e december! Välkommen!

Slipper skrapa vindrutan på bilen nu när jag slipper pendla...



Dock är Docksta i vinterskrud riktigt trevligt, kommer att sakna detta lite. Men eftersom jag har flyttat och flyttat in i Docksta ett antal gånger nu så gissar jag att jag kommer tillbaka igen någon gång i framtiden, inte bara när jag hälsar på mor, utan också för att bo här igen. Vem vet när...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Grattis till lägenheten! Det blir ju säkert superkul att bo mitt inne i stan!

2008-11-22 @ 16:28:37
Postat av: Maria

Jepp, det ska bli superkul. Det kommer vara mycket pålats för gäster också... Dessutom 5 minuter till swedbank arena och MODO, två minuter till centrum och fem minuter till paradisbadet!

Postat av: A-K Roth

Va? Är du hockey fan? Dom som ba slåss! Jag har pratat med han Peter F-berg tre gånger och har hans "ajtograf". Ligger Missionskyrkan på Lasarettsgatan? Hm, när jag kommer - när det nu blir- kan vi ta linbanan upp till restaurangen.

2008-11-23 @ 13:59:14
Postat av: Maria

A-K,

Well... nu har Magnus Wernblom slutat så nu är de snälla som små lamm på isen. Nästan mesiga. MK ligger på Nygatan, bredvid videoteket.



Jag har pratat med Tommy Salo jag. Vi bodde till och med i samma hus ett tag. En rolig anekdot är när vi möttes i hallen, han hade varit på Statoil och handlat mat och jag skulle ut med min hund (Foppa)på promenad. Naturligtvis stoppar Foppa ner hela huvudet i Salos Matkasse och jag får fya Foppa inför Salo. Lite pinsamt!

2008-11-23 @ 19:56:22
URL: http://jerusalem.blogg.se/
Postat av: Challan

Hah! Jag har varit HEMMA hos Peter "Foppa" Forsberg och spelat rockn´roll på hans veranda på den årliga golf-festen för alla hockeystjärnor! Jag sjunger i ett coverband och vi var husbandet!

Mia, grattis till lägenheten och välkommen till staaaan!

2008-11-24 @ 11:03:12
Postat av: Maria

Challan,

Säger bara: WAOWWW!

2008-11-24 @ 13:29:51
URL: http://jerusalem.blogg.se/
Postat av: Sanna

OH! Vad harlitg med snooo... har i Kenya ar det bara sol sol sol och om vi har tur lite regn. Ska dock inte klaga, ganska skont det med aven om julen inte riktigt blir den samma!

2008-11-30 @ 11:33:00
URL: http://sannagudmundsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback