Hemma!

Kom fram till Silwan vid femtiden efter en fukosthandling på Tannour och ett stopp på Olivberget för att ta in utsikten därifrån. Lägenheten var sig lik, kanske lite dammig bara efter det att den varit tom i två veckor. Det var en oerhört skön känsla att få ställa ner väskorna och vara hemma igen. Nog för att jag är hemma i Docksta också, men det här är MITT hem som jag själv får fixa med. Sov till nu och väntar nu att Anna ska komma så vi får göra stan lite innan det är dags att glida in i aftonklänningen och gå på generalkonsulns reception. Idag är det minnesdag för mordet på Folke Bernatotte och det kommer att bli föreläsning och reception på grund av detta.

Kommentarer
Postat av: Joanna Rönnlund

2008-09-17 @ 21:18:52
Postat av: Joanna Rönnlund

Hej bruden!

Njut av Holy Land och hoppas du var en otrolig mottagning. Det förtjänar du!

2008-09-17 @ 21:20:33
Postat av: Jess

2008-09-17 @ 21:52:12
Postat av: Petra

Hi honey! NJUUUUUT av att vara hemma igen! Önskar dig otroligt fantastiskt ljuvliga dagar. Det känns trist att inte kunna/få! vara närvarande på din final av Bildatiden! Miss you! Hoppas att vi kan få till en date när du kommer home to Sweden igen! Hälsa alla kära vänner från mig! KRAMAR i massor

2008-09-18 @ 20:06:57
Postat av: Maria

Petra,

Ja, det är verkligen SKANDAL att inte du finns vid min sida när jag återigen ska vingla mig upp på klackeskorna och hålla tal som (förhoppningsvis) börjar med "Your Beatitude, your exelencies, ladies and gentlemen..." Hu vad nervöst det kommer att bli.... Du borde definitivt vara med!!! Kram och vi syns när jag kommer hem (ionshallah!).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback