Regn!

Idag har det verkligen regnat "cats and dogs"!!! Vaknade av att det spöregnade. Det var mycket länge sedan jag såg ett sådant regn. Tvärgatan i Docksta blev till en lerig FLOD. Detta naturligtvis på SP-programmets utflyktsdag. Laddade med regnjacka och begav mig till Övik för att nästan genast fara tillbaka till Skule igen med en buss nykläckta gymnasister. När vi kom fram var det bara duggregn så vi gjorde upp en brasa, hade omodern femkamp och grillade korv. Några skyfall kom på oss, men humöret var det inget fel på.

Nu sitter jag och laddar inför en tripp till Uppsala och jobbstart. Det blir Y-bussen ner och Y-bussen upp. Det känns som om jag kan E4-an nu. Som tur är blir det med snabbussen ("bara" 6h) och inte den som stannar mitt på hållet.

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej Maria dig kan man lita på som bloggare, när alla andra sviker så har du ett nytt inlägg på din blogg! Jag tycker själv att jag också är ganska duktig på att uppdatera! Hellre två rader galla än ingen rad alls!

2006-08-30 @ 17:07:51
Postat av: Marie

Denna Y-buss! Jag intalar mig själv att turen inte är så dryg varje gång.. men varje gång jag stiger av efter x antal timmar är jag alltid lika sur;) Lycka till med jobbstarten! / Marie

Postat av: s7rapyu32`3wedm

Har har vi "landat" i England igen. Skev ett brev pa din mammas bildsida..hoppas det kom fram. Nar jag vet att det ar ratt ska jag ge den till Birgitta. Hon har ocksa kampat med en "oriktig" tidigare.
Ha det sa bra Mia! Vi ser fram emot dina blogg!
Kram Margareta

2006-09-02 @ 11:48:14
Postat av: Ragnhild

Instämmer med föregående skribent. Sköt om dig! Ser fram emot att läsa dina inlägg i Bloggen.

Kram//Ragnhild

2006-09-02 @ 13:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback