Foppadojjor i Holy Land!

Foppadojjor i Holy Land!

Nyss återkommen från bosättningens jättegalleria! Tre våningar med rulltrappor och MASSOR med butiker! Typ tredubbla Oskarsgallerian (Öviks nya inneställe för shopping...). På våning två hittade jag dessutom Foppatofflor (Crocs)! Här kostar de vad man kan vänta sig att plastdojjor ska kosta, 49 shekel! (ca 80 spänn!). Jag trodde inte mina ögon när jag såg prislappen, och den gullige försäljaren trodde inte sina öron när jag sa att man i sverige betalar uppåt 600 spänn för dessa skor. Dock har de bara färgerna vitt, svart och marinblått i den galleria jag var i. Men är det någon av mina kära bloggläsare som vill beställa skor tills jag kommer hem i mars går det bra. För 200 spänn får du då ett par Holy Foppa Crocs!
Hehe... Bara skojja när det gällde prispålägget... Ska inte blir gnidig här i Holy Land! Bjud mig på en fika eller nåt för frakten istället! /M

Kommentarer
Postat av: Joanna Rönnlund

Maria, dina äventyr förgyller även mina dagar...
Tror helt absolut att du kommer att fixa den rätta looken inför festen... Med tanke på mitt tillstånd av "kroppsmognad" faller jag pladask för ditt erbjudande om Holy crocs. Beställer gärna 2 st i storlek 7-9 (motsvarar storlek 40-42)men bara om du har plats i packningen...!!! ett par i färgen svart och ett par i färgen blå (skulle du faller över en blåfärg som matchar min bil så vore det extra bonus!) Du har ju koll på att även jag sett alla SATC avsnitten och vill försöka håll den rätta stilen...
Kramar i massor skickar jag dig!
/Mvh, Joanna

2006-02-12 @ 17:16:58
Postat av: Ahmed

Men komigen, man ser ju bara på den taffliga påsen att det är en kass kopia från typ Laos...

Säkert inget fel på den dock =)

/AHMED

2006-02-12 @ 17:25:20
Postat av: Maria

Ska sätta en crock från Övik och en från Pisgat Zeév på vardera fot och spatsera in i din butik i mars... Får se om du märker någon skillnad...

Postat av: Emma

ooh, me like!! :)
Synd bara att det inte fanns röda!!

2006-02-13 @ 09:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback