Förberedelser

Idag har jag förberett min sjukhusvistelse genom att shoppa järnet! Faktiskt riktigt kul. Kom framemot eftermiddagen på att jag faktiskt kommer tillbringa nästa vecka i säng, och att det dessutom finns stor chans att olika typer i vit rock kommer att undersöka mig (hehe...). Kom därför på att jag måste in till Övik och handla lite fräsha sjuk-kläder. Två nattlinnen, en pyamas, ett par tofflor, två mysbyxor och en morgonrock senare känner jag mig tämligen nöjd med dagens förberedelse. Hela outfittet går i gråmelage-svart-rött-vitt och jag ser nu fram emot att vara sjuk. Morgonrocken är dessutom sjukt skön att jag har svårt att bända mig ur den och stoppa den i väskan.

Imorgon fortsätter förberedelserna. Ska kanske ha några passande DVD-filmer... Funderar skarpt på ER, säsong 2. Och några Harlekin - vita serien. (nä nu bara skojar jag).

På söndag rycker jag in...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback